rectangle-33
cok-markali-proje-yonetimi-informer-web_

Sanem Karacan Çok Markalı Proje Yönetimi Eğitimi

Başlangıç- Bitiş Tarihi:

27 Kasım 2023 - 20 Aralık 2023

Kurs Süresi:

4 Hafta / 8 Ders

Sanem Karacan

Ex - Head of Brand / Adidas

adidas-300x300
Share
rectangle-33

Tanınmış şirketlerin karmaşık projeleri, birçok zorluğu içerir. Ancak, bu zorluklar aynı zamanda büyük fırsatlar sunar. Çok Markalı Proje Yönetimi kursu, büyük projelerin başarılı yönetiminin anahtarını sunar. Katılımcılara pazarlama teorilerini öğretirken iş dünyasındaki gerçek zorlukları ele almayı hedefler. Bu kurs aslında marka yönetimi ile proje yönetimini birleştiren bir kurstur. Projeyi verilen bütçeyi aşmadan bitirirken bir yandan da marka yönetiminin nasıl yapılacağını öğreneceksiniz.

Bu eğitim ile:

  • Kategori yönetimi ve pazarlama stratejileri konularında temel bilgi ve beceriler kazanacaksınız.
  • Gerçek dünya örnekleri ve uygulamalarla pazarlama teorilerinizi güçlendireceksiniz.
  • Markanızı rakiplerinizden ayırmak ve hedef kitlenizin gözünde öne çıkmak için marka konumlandırma ve farklılaştırma stratejilerini öğreneceksiniz.
  • Pazarlama ve marka yönetimi alanında yetkinliklerinizi geliştireceksiniz.
  • İş dünyasındaki pazarlama zorluklarına pratik çözümler oluşturmayı öğreneceksiniz.
  • Pazarlama projelerini planlama, uygulama ve izleme süreçlerini detaylı bir şekilde inceleyerek, projelerinizi verimli bir şekilde yönetmeyi öğreneceksiniz.

Bu kurs kimler için

Bu kurs, ürün ve marka yöneticileri / müdürleri, pazar araştırmacıları, araştırma ve geliştirme yöneticileri /  müdürleri ve proje yöneticileri için uygundur. Kurs, pazarlama alanına yeni adım atanlar için temel bilgileri sunmanın yanı sıra, deneyimli pazarlama profesyonellerine daha ileri düzey konuları ve en iyi uygulamaları sunma amacını gütmektedir.

Ürün Yöneticileri, Müdürleri, Marka Yöneticileri, Müdürleri

Kategori stratejisinin marka yönetimi süreçlerine nasıl entegre edileceğini öğrenerek, markalarını daha etkili bir şekilde yönlendirecekler.

Pazar Araştırmacılar

Pazar verilerini sadece toplamakla kalmayıp, aynı zamanda pazarlama stratejilerine nasıl dönüştürebileceklerini anlayarak, araştırma sonuçlarını daha değerli hale getirecekler.

Araştırma ve Geliştirme Yöneticileri/Müdürleri

Teknik perspektiften çok daha fazlasını kavrayarak, pazarlama stratejilerini ürün geliştirme süreçlerine nasıl entegre edebileceklerini öğrenecekler. Böylece, ürün geliştirme süreçlerini daha stratejik ve bütüncül bir şekilde yönlendirebilecekler.

Proje Yöneticileri

Farklı projelerde çalışan proje yöneticileri, projelerin pazarlama perspektifini daha iyi anlayarak, iş amaçlarına uygun aksiyon planları oluşturmak konusunda daha yetkin hale gelecekler.

Kurs kimler için uygun değil?

Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.

Sanem Karacan

Ex - Head of Brand / Adidas
adidas-300x300
  • 2003-2004 Yılları arasında Mindshare'de Araştırma Yöneticisi olarak pazar araştırma çalışmaları yürüttü ve etkili iletişim stratejilerine katkıda bulundu.
  • 2004-2006 Yılları arasında P&G'de Marka Müdürü Yardımcısı olarak markanın güçlü yönlerini ve benzersiz satış noktalarını vurgulayan hedefli reklam ve promosyon kampanyaları aracılığıyla marka görünürlüğünü ve farkındalığını artırmak için çalıştı.
  • 2006-2007 Yılları arasında Uzman Marka Müdürü Yardımcısı olarak The Coca-Cola Company'de Trendleri belirlemek ve iş performansını artırmak amacıyla veriye dayalı kararlar almak için satış verilerini analiz etti. Coca-Cola Light için promosyon kampanya mekanizmasını ve iletişimini tasarladı ve uyguladı.
  • 2007-2009 Yılları arasında Marka Yaratma Müdürü olarak CIF'te iş hedeflerine yönelik farklı formatlarda portföy yapısı tasarladı ve yeni giriş segmentinde 3 ayda pazar liderliğine ulaştı.
  • 2009-2011 Yılları arasında Algida MAX'ta Marka Yaratma Müdürü olarak Max'ı 2 yılda en sevilen marka karakterinde 3. sıradan 1. sıraya taşıdı.
  • 2011-2016 Yılları arasında Uzman Marka Geliştirme Müdürü olarak Lipton Türkiye'de NAMETUII'ye raporlu (Kuzey Afrika Orta Doğu Türkiye Unica İsrail İran) Dubai merkezli, 3 kişilik bir ekibi yönetti.
  • 2016-2018 Yılları İş Birimi Başkanı olarak Türkiye'de 2 kişilik ekiple faaliyet gösteren Adidas'ın satış, aktivasyon ve iş stratejisine liderlik etti.
  • İş dünyasındaki pazarlama zorluklarına 2019-2022 Yılları arasında Küresel Pazarlama Müdürü olarak Hayat Kimya'nın 10'dan fazla ülke için geliştirilen ülke pazarlama stratejilerini, gelirini ve pazar payını artırdı. çözümler oluşturmayı öğreneceksiniz.
  • 2022 yılında beri Uzman Satış Müdürü olarak Amazon'un trafik oluşturma kategorisine öncülük etmekte, satıcı ilişkilerini yönetmekte ve önemli çok uluslu ve yerel satıcılarla sözleşmeler müzakere etmektedir.

Müfredat

Ders 1

– Kategori Trendlerini ve Tüketici Davranışını Anlamak
– Pazar Araştırması ve Rekabet Analizi
– Kategori Büyüme Fırsatlarının Belirlenmesi
– İhtiyaçlar haritasına göre markaların konumlamasının belirlenmesi
– Soru-Cevap Oturumu

– Kategoriye Özgü Pazarlama Stratejilerini Keşfetme
– Örnek Olaylar: Kategori Liderleri ve Yenilikler
– Farklı Kategorilerde Pazar Trendleri ve Analizi
– Tüketici Davranışını Kategori Pazarlamasında Kullanma
– Soru-Cevap Oturumu

– Çoklu Marka Yönetiminin Tanımı
– Tek Marka ve Çoklu Marka Stratejilerinin Karşılaştırılması
– İnovasyonun Marka Portföyüne Uygulanması
– Örnek Olaylar: Başarılı Çoklu Marka Şirketleri
– Soru-Cevap Oturumu

– Her Markanın Kendine Özgü Değer Teklifi Oluşturması
– Markaların Hedef Kitlesi ve Segmentasyonu
– Çoklu Markalar Arasında Farklılaştırma Stratejileri
– Marka İmajı ve Algısını Yönetme
– Soru-Cevap Oturumu

– Proje Yönetimi Tanımı ve Önemi
– Proje Yönetimi Sürecinin Aşamaları
– Proje Hedefleri Belirleme ve Kapsam Oluşturma
– İş Paketleri ve Görevlerin Tanımlanması
– Soru-Cevap Oturumu

– Proje Planlamasının Önemi ve Adımları
– Pazarlama Projeleri Planlama ve Yönetme
– Ekip İşbirliği ve İletişim
– Pazarlama Projeleri için Bütçeleme ve Kaynak Tahsisi
– Soru-Cevap Oturumu

– Proje Tamamlama Kriterleri ve Sonlandırma Aşamaları
– Sonuçların Değerlendirilmesi ve Başarı Kriterlerinin Gözden Geçirilmesi
– Proje Raporlama ve Sunum Hazırlama
– Öğrenilen Dersler ve Gelecekteki İyileştirmeler
– Soru-Cevap Oturumu

– Proje Yönetiminde Verimlilik için İpuçları
– Ekip Motivasyonunu Arttıran Stratejiler
– Çatışma Yönetimi ve Grup İçi İletişim
– Teknolojinin Proje Yönetimine Katkısı
– Soru-Cevap

Nasıl eğitim veriyoruz?

Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.

icon_1

En iyi eğitmenler

  • Güçlü şirketlerin güçlü yöneticileri
  • Sektörde bilinen saygın isimler
icon_2

7/24 Destek

  • Teedo ekibi her an yanınızda
  • Çözüm odaklı yaklaşım
icon_3

Canlı ve Online Dersler

  • Tamamen canlı dersler
  • Kaçırdığınız derslerin kayıtlarına erişim
icon_4

Network edinme

  • Kapalı WhatsApp grupları
  • Eğitmenden geri bildirim
  • Diğer katılımcılarla network
Nasıl Ödeme Yapabilirsiniz?

Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Paycell

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Paynet

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Havale / EFT

  • Havale/EFT Ödemelerinde %10 İndirim Fırsatı

Referanslar