rectangle-33

Ömer Barış Gökpınar Yeni Nesil Marka Yönetimi Eğitimi

Başlangıç- Bitiş Tarihi:

07 Nisan 2025 - 12 Mayıs 2025

Kurs Süresi:

5 Hafta / 10 Ders

Ömer Barış Gökpınar

Ex-CMO / Samsung Türkiye

samsung-400x150
Share
rectangle-33

“Yeni Nesil Marka Yönetimi Eğitimi”, markalarını geleceğin trendlerine uyarlamak isteyen profesyoneller için tasarlanmıştır. Procter&Gamble, Vodafone, Turkcell ve Samsung gibi dev markaların marka iletişimi ve pazarlama görevlerinde yöneticilik rolleri üstlenmiş deneyimli CMO’lardan Ömer Barış Gökpınar tarafından verilecek bu eğitim, katılımcılara yaratıcı, veri odaklı ve teknolojik yenilikleri içeren marka yönetimi stratejileri geliştirme becerisi kazandırmayı hedeflemektedir.

Eğitim kapsamında, mikro hikayelerle etkili bir marka anlatımı oluşturma, Z ve Alfa kuşağıyla bağ kurma, popüler kültürle anlık pazarlama kampanyaları tasarlama, yapay zeka ve blockchain gibi ileri teknolojilerle desteklenen yenilikçi pazarlama yöntemleri ele alınacaktır. Aynı zamanda katılımcılar, ESG stratejileriyle çevresel ve sosyal sorumluluk odaklı marka hikayeleri geliştirme ve VR/AR teknolojileriyle sıra dışı marka deneyimleri tasarlama gibi, pazarlama ve markalar dünyasının güncel konu başlıklarına da eğilme fırsatı bulacaklar.

Yeni Nesil Marka Yönetimi Eğitiminin sonunda katılımcılar dijital minimalizm ve sade içerik stratejileriyle fark yaratmayı öğrenirken, marka yönetiminin yaratıcı ve teknolojik süreçlerini bir araya getiren kapsamlı bir vizyona sahip olacaklar. Geleceğin marka liderlerinden biri olmak için hemen yerinizi ayırtın!

Bu eğitim ile:

  • Marka hikayenizi mikro anlatılarla güçlendirerek hedef kitlenizle daha derin bağlar kurabileceksiniz.
  • Z ve Alfa kuşağının değerlerini anlayarak, bu nesillere yönelik etkili marka konumlandırmaları yapabileceksiniz.
  • Popüler kültür ve mizahı kullanarak sosyal medya trendlerine uygun anlık kampanyalar tasarlayabileceksiniz.
  • Veri analitiği ve yapay zeka destekli araçlarla tüketici davranışlarını analiz edip kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri geliştirebileceksiniz.
  • Mikro-influencer ağı kurarak ve topluluk odaklı pazarlama yöntemleriyle marka güvenini artırabileceksiniz.
  • Çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG) stratejileriyle markanızı daha sürdürülebilir hale getirebileceksiniz.
  • VR ve AR teknolojileriyle yenilikçi marka deneyimleri oluşturarak hedef kitlenizi etkileyebileceksiniz.
  • Dijital minimalizm anlayışıyla sade, güçlü mesajlar ve etkili tasarımlar yaratabileceksiniz.
  • Yapay zeka destekli araçlarla yaratıcı kampanya fikirleri üreterek pazarlama süreçlerinizi hızlandırabileceksiniz.
  • Dijital dünyadaki yenilikleri ve trendleri takip ederek markanızı geleceğe hazırlayabileceksiniz.

Bu kurs kimler için?

Büyük ölçekli şirketlerde Ürün Yönetimi, Pazarlama veya Pazarlama İletişimi alanlarında görev alan kıdemli uzmanlar ve orta seviye yöneticiler

Marka için geliştirilen tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerinin etkisini ölçmeyi ve markayı rekabetin önüne çıkaracak ATL, BTL, Dijital veya PR projeleri başlatmayı ve yönetmeyi öğreneceksiniz.

Orta ve küçük ölçekli şirketlerde pazarlama ve satış alanlarında görev alan yöneticiler

Marka yönetiminin tüm süreçlerini ve Marka için güçlü ve etkili bir marka stratejisi oluşturmayı öğreneceksiniz.

Marka yaratmak ve yönetmek isteyen start-up kurucuları ve üst düzey yöneticiler

İçgörü oluşturma, marka değeri yaratma, marka idealini belirleme ve strateji oluşturma yeteneklerini kazanmayı öğreneceksiniz.

Reklam veya medya ajanslarında Müşteri İlişkiler ve Strateji alanlarında çalışan ve kendini marka yönetimi alanında geliştirmek isteyen uzmanlar ve yöneticiler

İletişim brief’leri hazırlama, reklam kampanyalarını değerlendirme ve marka iletişimi konseptlerini anlamayı öğreneceksiniz.

Kurs kimler için uygun değil?

Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.

Ömer Barış Gökpınar

Ex-CMO / Samsung Türkiye
samsung-400x150
  • 1998-1999 yılları arasında Atlanta’da Worldspan şirketinde pazarlama uzmanı olarak kariyerine adım attı.
  • 2000-2004 yılları arasında Procter & Gamble şirketinde Alo ve Ariel markalarını yönetti; Alo’nun tarihinde ilk kez pazar lideri olmasına; Ariel’in en yakın rakibinin iki katı pazar payına erişerek lider olmasına katkı sağladı.
  • 2004-2009 yılları arasında Alametifarika ve TBWA\İstanbul reklam ajanslarında Marka Direktörü olarak Garanti Bankası, TEB, Fiat Tofaş, Beko, Anadolu Hayat Emeklilik, Milliyet ve Sabah markalarını yönetti.
  • 2009-2011 yılları arasında Vodafone'da Marka Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Kıdemli Müdürü olarak marka stratejisi geliştirdi ve Vodafone'un relansmanını yönetti.
  • 2012-2015 yılları arasında Turkcell’de Pazarlama İletişimi Direktörü olarak Turkcell’in marka imajını rekor seviyeye çıkarttı, 4.5G pazarında Turkcell’i açık ara lider marka konumuna taşıdı.
  • 2016 – 2022 yılları arasında Samsung Electronics Türkiye’de Kurumsal Marka ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Samsung’un telefon ve televizyon pazarlarında liderliğini pekiştirirken, beyaz eşya pazar payını iki katına çıkararak ilk 3 marka arasına girmesini sağladı.
  • Kasım 2022’den bu yana K2C Danışmanlık Şirketi’nde danışman olarak büyük şirketlere liderlik, insan & kültür ve yetkinlik alanlarında danışmanlık, eğitmenlik, mentorluk ve koçluk hizmetleri vermektedir.

Müfredat

Ders 1

– Geleneksel hikaye anlatımı yerine mikro anlatılar le markanın hedef kitlesini
yakalamak
– Mikro anlatılar için markalı içerik üretimi teknikleri ve etkili iletişim araçları

– Genç nesillerin değerlerine uyum sağlama ve kültürel duyarlılıkla marka konumlandırma
– FOMO ve YOLO gibi trendleri markanın lehine kullanmak

– Sosyal medya trendlerini yakından takip ederek markaya uygun anlık pazarlama kampanyaları geliştirmek
– Popüler kültür unsurları ve mizah kullanımıyla hedef kitleye hızlı dönüş yapan markalı içerikler üretmek

– Yapay zekâ destekli analizlerle tüketici davranışlarını anlamak
– Dinamik içerik stratejileri ve gerçek zamanlı müşteri verileriyle anlık marka deneyimleri yaratmak

– Markayı topluluk odaklı bir yapıya dönüştürme ve mikro-influencer ağları oluşturma
– Kullanıcı tarafından üretilen içerikler ve topluluk katılımı ile markaya güven oluşturma

– Marka değerlerini çevresel ve sosyal sorumlulukla uyumlu hale getirme
– Yeşil pazarlama ve sürdürülebilir marka hikayeleri ile güven kazanma

– VR/AR dünyasında markalaşma stratejileri ile sanal etkinlikler düzenlemek
– VR/AR teknolojileri ile hedef kitleye sıra dışı marka deneyimleri sunmak

Fazla içerik karmaşasından uzak, sade ama güçlü mesajlarla dikkat çekmek
– Minimalist tasarım ve içerik stratejileri ile marka farkındalığı yaratmak

– Tedarik zincirinde şeffaflık sağlayarak güven inşa etmek
-Blockchain teknolojisiyle, sahte ürünlerin önüne geçmek ve müşterilere güven sağlamak

– Yapay zekâ ile yaratıcı kampanya fikirleri üretmek ve markalı içerik oluşturma süreçlerini hızlandırmak
– Görsel tanıma ve metin analizi gibi araçlarla marka için daha verimli bir pazarlama stratejisi oluşturmak

Nasıl eğitim veriyoruz?

Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.

icon_1

En İyi Eğitmenler

  • Güçlü şirketlerin güçlü yöneticileri
  • Sektörde bilinen saygın isimler
icon_2

7/24 Destek

  • Teedo ekibi her an yanınızda
  • Çözüm odaklı yaklaşım
icon_3

Canlı ve Online Dersler

  • Tamamen canlı dersler
  • Kapalı WhatsApp grupları
icon_4

Network Edinme

  • Kapalı WhatsApp grupları
  • Eğitmenden geri bildirim
  • Diğer katılımcılarla network
Teedo
Sertifikası

Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.

Akreditasyonlar
cpd-280x220
The CPD Certification

Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.

iiba-logo
IIBA

Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.

hrci-logo
HRCI

Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.

pmi-logo1
PMI

Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.

Nasıl Ödeme Yapabilirsiniz?

Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Paycell

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Lidio

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Havale / EFT

  • Havale/EFT Ödemelerinde %10 İndirim Fırsatı

Referanslar