Başlangıç- Bitiş Tarihi:
07 Nisan 2025 - 12 Mayıs 2025
Kurs Süresi:
5 Hafta / 10 Ders
“Yeni Nesil Marka Yönetimi Eğitimi”, markalarını geleceğin trendlerine uyarlamak isteyen profesyoneller için tasarlanmıştır. Procter&Gamble, Vodafone, Turkcell ve Samsung gibi dev markaların marka iletişimi ve pazarlama görevlerinde yöneticilik rolleri üstlenmiş deneyimli CMO’lardan Ömer Barış Gökpınar tarafından verilecek bu eğitim, katılımcılara yaratıcı, veri odaklı ve teknolojik yenilikleri içeren marka yönetimi stratejileri geliştirme becerisi kazandırmayı hedeflemektedir.
Eğitim kapsamında, mikro hikayelerle etkili bir marka anlatımı oluşturma, Z ve Alfa kuşağıyla bağ kurma, popüler kültürle anlık pazarlama kampanyaları tasarlama, yapay zeka ve blockchain gibi ileri teknolojilerle desteklenen yenilikçi pazarlama yöntemleri ele alınacaktır. Aynı zamanda katılımcılar, ESG stratejileriyle çevresel ve sosyal sorumluluk odaklı marka hikayeleri geliştirme ve VR/AR teknolojileriyle sıra dışı marka deneyimleri tasarlama gibi, pazarlama ve markalar dünyasının güncel konu başlıklarına da eğilme fırsatı bulacaklar.
Yeni Nesil Marka Yönetimi Eğitiminin sonunda katılımcılar dijital minimalizm ve sade içerik stratejileriyle fark yaratmayı öğrenirken, marka yönetiminin yaratıcı ve teknolojik süreçlerini bir araya getiren kapsamlı bir vizyona sahip olacaklar. Geleceğin marka liderlerinden biri olmak için hemen yerinizi ayırtın!
Bu eğitim ile:
Büyük ölçekli şirketlerde Ürün Yönetimi, Pazarlama veya Pazarlama İletişimi alanlarında görev alan kıdemli uzmanlar ve orta seviye yöneticiler
Marka için geliştirilen tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerinin etkisini ölçmeyi ve markayı rekabetin önüne çıkaracak ATL, BTL, Dijital veya PR projeleri başlatmayı ve yönetmeyi öğreneceksiniz.
Orta ve küçük ölçekli şirketlerde pazarlama ve satış alanlarında görev alan yöneticiler
Marka yönetiminin tüm süreçlerini ve Marka için güçlü ve etkili bir marka stratejisi oluşturmayı öğreneceksiniz.
Marka yaratmak ve yönetmek isteyen start-up kurucuları ve üst düzey yöneticiler
İçgörü oluşturma, marka değeri yaratma, marka idealini belirleme ve strateji oluşturma yeteneklerini kazanmayı öğreneceksiniz.
Reklam veya medya ajanslarında Müşteri İlişkiler ve Strateji alanlarında çalışan ve kendini marka yönetimi alanında geliştirmek isteyen uzmanlar ve yöneticiler
İletişim brief’leri hazırlama, reklam kampanyalarını değerlendirme ve marka iletişimi konseptlerini anlamayı öğreneceksiniz.
Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.
Ders 1
– Geleneksel hikaye anlatımı yerine mikro anlatılar le markanın hedef kitlesini
yakalamak
– Mikro anlatılar için markalı içerik üretimi teknikleri ve etkili iletişim araçları
Ders 2
– Genç nesillerin değerlerine uyum sağlama ve kültürel duyarlılıkla marka konumlandırma
– FOMO ve YOLO gibi trendleri markanın lehine kullanmak
Ders 3
– Sosyal medya trendlerini yakından takip ederek markaya uygun anlık pazarlama kampanyaları geliştirmek
– Popüler kültür unsurları ve mizah kullanımıyla hedef kitleye hızlı dönüş yapan markalı içerikler üretmek
Ders 4
– Yapay zekâ destekli analizlerle tüketici davranışlarını anlamak
– Dinamik içerik stratejileri ve gerçek zamanlı müşteri verileriyle anlık marka deneyimleri yaratmak
Ders 5
– Markayı topluluk odaklı bir yapıya dönüştürme ve mikro-influencer ağları oluşturma
– Kullanıcı tarafından üretilen içerikler ve topluluk katılımı ile markaya güven oluşturma
Ders 6
– Marka değerlerini çevresel ve sosyal sorumlulukla uyumlu hale getirme
– Yeşil pazarlama ve sürdürülebilir marka hikayeleri ile güven kazanma
Ders 7
– VR/AR dünyasında markalaşma stratejileri ile sanal etkinlikler düzenlemek
– VR/AR teknolojileri ile hedef kitleye sıra dışı marka deneyimleri sunmak
Ders 8
– Fazla içerik karmaşasından uzak, sade ama güçlü mesajlarla dikkat çekmek
– Minimalist tasarım ve içerik stratejileri ile marka farkındalığı yaratmak
Ders 9
– Tedarik zincirinde şeffaflık sağlayarak güven inşa etmek
-Blockchain teknolojisiyle, sahte ürünlerin önüne geçmek ve müşterilere güven sağlamak
Ders 10
– Yapay zekâ ile yaratıcı kampanya fikirleri üretmek ve markalı içerik oluşturma süreçlerini hızlandırmak
– Görsel tanıma ve metin analizi gibi araçlarla marka için daha verimli bir pazarlama stratejisi oluşturmak
Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.
En İyi Eğitmenler
7/24 Destek
Canlı ve Online Dersler
Network Edinme
Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.
Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.
Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.
Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.
Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.
Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.
Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Paycell
Lidio
Havale / EFT
Referanslar