rectangle-33
klinik-yonetimi-informer

Nazan Durmuş & Beril Karagenç Hasta Odaklı Klinik Yönetimi Eğitimi

Başlangıç- Bitiş Tarihi:

04 Haziran 2024 - 11 Temmuz 2024

Kurs Süresi:

5 Hafta / 10 Ders

Nazan Durmuş

Former Executive Board Member, Responsible for Marketing and Business Development / Medicana Sağlık Grubu

medicana-800x300-logo
Share
rectangle-33

Hasta Odaklı Klinik Yönetimi eğitimi, Nazan Durmuş (Medicana Sağlık Grubu/CMO) ve Beril Karagenç (Altunizade Dental Klinik/Kurucu ve Doktor Diş Hekimi) tarafından 25 yıl+ iş tecrübeleri ile 360 derece kurgulandı. Bu eğitim, klinik yönetiminde hasta memnuniyeti, başarı, büyüme, kâr ve sürdürülebilirlik hedefleyen tüm klinik sahipleri, yöneticileri ve çalışanlarına yönelik niş ve benzeri olmayan bir bilgi ve deneyim birikimi sunmayı amaçlar.

Sağlık hizmetlerinin ticarileşmesi ve kliniklerin işletme odaklı bir yapıya dönüşmesi, sağlık sektöründe dengeyi korumak için önemli bir meydan okumadır. Ancak bu değişimlere rağmen hastanın ve hipokrat yemininin öncelikli olduğu sağlık hizmetlerinde denge sağlanabilir. Bu noktada, Hasta Odaklı Klinik Yönetimi eğitimi, sağlık sektöründe liderlik hedefleyenler için kritik bir rol oynar. Bu kurs, hastaların memnuniyetini ve etik değerleri göz önünde bulundurarak, kliniklerin gelir potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için stratejiler sunar.

Kurs boyunca katılımcılar, etkin ve etkili bir klinik yönetimini uçtan uca öğrenme fırsatı bulacaklar. Klinik yönetiminde hizmet kalitesini ve çeşitliliğini artırma, doğru fiyatlandırma, bütünleşik pazarlama, mükemmel hasta deneyimi yaratma, finansal yönetim, personel yönetimi, stratejik ortaklıklar kurma, dijital sağlık hizmetleri sunma ve randevu planlamasını optimize etme gibi modern araçlarla işletme verimliliğini artırmanın yöntemleri gibi başlıklar bu kursun çatısını oluşturuyor.

Bu eğitim ile:

  • Yöneticisi ya da sahibi olduğunuz kliniğinizde mükemmel hasta deneyimi yaratmayı öğreneceksiniz.
  • Mükemmel hasta deneyimi oluştururken kliniğinizin finansal yönetimini nasıl kontrol altına almanız gerektiğini öğreneceksiniz.
  • Maliyet azaltma, stok yönetimi ve optimizasyonu, fiyatlandırma stratejileri gibi finansal yönetim tekniklerini uygulama yetkinliği edineceksiniz.
  • Kaliteli hasta deneyimini kliniğinize entegre ederek sürdürülebilir karlılık hedeflerine nasıl ulaşabileceğinizi öğreneceksiniz.
  • Hastaların beklentilerini doğru analiz ederek, hasta profilinizi tanıma ve hasta portföyünüzü koruyup genişletme stratejileri geliştirebileceksiniz.
  • Tele-tıp, randevu optimizasyonu gibi teknolojik araçları kullanarak hasta erişiminizi genişletme ve no-show oranını azaltma yöntemlerini öğreneceksiniz.
  • Hasta memnuniyeti ve deneyimini artırarak kliniğinizin olumlu imajını güçlendirme ve yeni iş fırsatları yaratma tekniklerine hakim olacaksınız.
  • Dijital pazarlama, entegre iletişim stratejileri ve toplumsal etkileşim yoluyla kliniğinizin rekabet avantajını artırma yollarını keşfedeceksiniz.
  • Önleyici bakım paketleri ve çapraz satış gibi yöntemlerle mevcut hastalarınızdan elde edilen geliri artırma stratejileri öğreneceksiniz.
  • Stratejik ortaklıklar kurma ve yönlendirme ağları oluşturma yoluyla işbirlikleri geliştirme ve kliniğinizin hizmet ağını genişletme becerisi kazanacaksınız.
  • Personelinize sürekli eğitim olanakları sunma, kliniğinizin genel hizmet kalitesini ve operasyonel verimliliğini nasıl artırmanız gerektiğini öğreneceksiniz.

Bu kurs kimler için?

Klinik Yöneticileri

Klinik operasyonlarını ve hizmet sunumunu etkin bir şekilde yönetme, geliştirme ve hasta memnuniyetini artırma stratejileri öğrenecek, finansal açıdan etkin ve efektif yönetim şekilleri göreceksiniz.

Klinik Sahipleri

Kliniklerinin rekabet avantajını artıracak yenilikçi hizmetler sunma, pazarlama stratejileri geliştirme ve finansal performansı iyileştirme becerileri edinecekler.

Klinik Yöneticisi Olmayı Hedefleyen Sağlık Sektörü Yöneticileri

Klinik yönetimi ve operasyonel verimliliği artırma konusunda gerekli bilgi ve becerileri edinerek yönetici pozisyonları için gerekli temeli oluşturacaklar.

Klinik Yönetimi Hakkında Bilgi Sahibi Olmak İsteyen Sağlık Hizmeti Profesyonelleri

Klinik işleyişi, hasta odaklı hizmet anlayışı ve klinik finans yönetimi gibi konularda ileri düzey bilgi ve beceriler kazanarak kariyerlerinde yeni fırsatlar yaratabilecekler.

Kurs kimler için uygun değil?

Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.

Nazan Durmuş

Former Executive Board Member, Responsible for Marketing and Business Development / Medicana Sağlık Grubu
medicana-800x300-logo
  • Lisans eğitimini 1997 yılında Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nde, yüksek lisans eğitimini ise 2005 yılında Sabancı Üniversitesi Executive MBA programında tamamlamıştır.
  • Doktora eğitimine Yeditepe Üniversitesi Pazarlama alanında devam eden Sn. Durmuş, bu eğitimlerin yanı sıra 2015 yılında Cleveland Clinic Global Executive Education Programı'nın da mezunudur.
  • Kariyerine 1998-2001 yılları arasında Abdi İbrahim İlaç şirketinde Ürün Müdürü olarak başlamış; 2002-2005 yılları arasında Christian Dior Eğitim ve Satış Müdürü olarak devam etmiştir.
  • Sonrasında 2005-2009 yılları arasında Procter & Gamble firmasında Prestij ve Premium Markalar Kategori Müdürlüğü görevini üstlenmiş, 2009-2012 yılları arasında Novartis İlaç şirketinde CMO ve İcra Kurulu Üyesi olarak görevine devam etmiştir.
  • 2012-2016 yılları arasında Memorial Sağlık Grubu’nda Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi; 2016-2017 yılları arasında Acıbadem Sağlık Grubu'nda Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak görev almıştır.
  • 2019 yılından itibaren Medicana Sağlık Grubu Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü olarak görevini sürdürmektedir.
  • Medicana Inovasyon Ofisi kurucu üyelerindendir.
  • Sabancı Üniversitesi Executive MBA programında 2017 yılından itibaren mentorluk görevini sürdürmektedir.

Dr. Dt. Beril Karagenç

Kurucu / Altunizade Dental Clinic
adc-300x300-logo
  • 1975 İstanbul doğumlu Dr. Dt. Beril Karagenç 1998 yılında Marmara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi mezunudur.
  • 2005 yılında Marmara Üniversitesi'nde Endodonti doktorasını tamamlamıştır.
  • 2007 yılında Marmara Üniversitesi Hastane Yöneticiliği sertifika programını bitirmiştir.
  • Acıbadem Üniversitesi’nde “Klinik Yönetimi” ve “Endodonti Diş Hekimi Yardımcılığı” konularında öğretim görevlisi olarak dersler vermiştir.
  • 2008-2017 tarihleri arasında Aydınlar Dental'de klinik yöneticiliği yapmıştır.
  • 2017-2020 arasında Acıbadem Altunizade Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı bölümünde Kurucu Klinik Şefi ve Uzman Doktor olarak görev almıştır.
  • 2021 yılından bu yana kurucusu olduğu Altunizade Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği'nde yöneticiliğe devam etmektedir.
  • İsim hakkını aldığı “Mükemmel Hasta Deneyimi” eğitimleriyle sağlık sektöründe “Hasta Deneyimi” kavramını ilk gündeme getiren kişi olarak hasta ilişkileri, hasta iknası, deneyim yönetimi üzerine eğitimler düzenlemeye sağlık merkezlerine özel danışmanlık vermeye, firmalar için konuşmalar yapmaya devam etmektedir.
  • "Klinik Haller" isimli podcast kanalında mesleki tecrübelerini paylaşmaktadır.

Müfredat

Ders 1

– Detaylı hasta kayıtları oluşturmak
– 5 duyuya hitap eden güçlü ilk izlenim
– Anketler ve geri bildirimler
– Hasta iletişim stratejileri
– Hasta eğitimi
– Hizmetlerin sürekli iyileştirilmesi
– Hasta odaklı tasarım ve dekorasyon
– Uygulama önerileri

– Yenilikçi tedavi yöntemleri
– Sub-spesiyalite odaklanması
– Kapsamlı sağlık paketleri
– Teknoloji kullanımı
– Uygulama önerileri

– Hasta iknası
– Çapraz satış fırsatları
– Finansal esneklik
– Pazarlama ve kampanya yönetimi
– Uygulama önerileri

 

– Dijital dünyada etkili kimlik oluşturma
– Sosyal medya ve dijital pazarlama
– Yerel pazarlama stratejileri
– İtibar yönetimi ve hasta yorumları
– Yenilikçi hizmetler ve teknolojiler
– Etkin bilgi yönetimi
– Uygulama önerileri

– Kliniğinizin kimliği ve kişilik özellikleri
– Çok kanallı pazarlama
– Hedef kitleye özel iletişim
– Etkili içerik pazarlaması
– Sosyal medya etkinliği
– Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)
– Sürekli değerlendirme ve iyileştirme
– Uygulama önerileri

– Dijital randevu sistemleri
– Elektronik hasta kayıtları (EHR)
– Gelişmiş görüntüleme teknolojileri
– Klinik yönetim ve tedavi bazlı yazılımlar
– Tele-tıp
– Sosyal medya ve pazarlama otomasyonu
– Yapay zeka (AI) ve makine öğrenimi
– Uygulama önerileri

– Hasta deneyimini önceliklendirmek ve iyileştirmek
– Şeffaf bilgilendirme ve iletişim
– Kişiselleştirilmiş hizmet sunumu
– Ekip çalışmasında hasta odaklı hizmet
– Teknolojiyi etkin kullanmak
– Kalite yönetimi
– Etik ve hasta güvenliği
– Uygulama önerileri

– Yerel sağlık kuruluşlarıyla ortaklıklar
– Sigorta şirketleriyle işbirlikleri
– Eğitim kurumlarıyla işbirlikleri
– Teknoloji sağlayıcılarıyla ortaklıklar
– Diğer muadil kliniklerle işbirlikleri
– Topluluk ve sosyal sorumluluk projeleri
– Uygulama ve yönetim ipuçları

– Maliyet yönetimi
– Stok yönetimi
– Gelir yönetimi
– Bütçe planlaması
– Nakit akışı yönetimi
– Finansal raporlama ve analiz
– Yatırım yönetimi
– Finansman ve kredi yönetimi
– Marka teşvik programlarından faydalanmak
– Uygulama önerileri

– Sürekli eğitim ve öğrenme
– Mentörlük ve koçluk
– İş tatmini, motivasyon ve çalışan bağlılığı
– Sağlıklı iş ortamı
– Esnek çalışma düzenlemeleri
– Kapsayıcı ve çeşitliliğe saygılı kültür
– Kariyer gelişim fırsatları
– Uygulama önerileri

Nasıl eğitim veriyoruz?

Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.

icon_1

En İyi Eğitmenler

  • Güçlü şirketlerin güçlü yöneticileri
  • Sektörde bilinen saygın isimler
icon_2

7/24 Destek

  • Teedo ekibi her an yanınızda
  • Çözüm odaklı yaklaşım
icon_3

Canlı ve Online Dersler

  • Tamamen canlı dersler
  • Kapalı WhatsApp grupları
icon_4

Network Edinme

  • Kapalı WhatsApp grupları
  • Eğitmenden geri bildirim
  • Diğer katılımcılarla network
Teedo
Sertifikası

Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.

Akreditasyonlar
cpd-280x220
The CPD Certification

Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.

iiba-logo
IIBA

Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.

hrci-logo
HRCI

Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.

pmi-logo1
PMI

Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.

Nasıl Ödeme Yapabilirsiniz?

Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Paycell

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Paynet

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Havale / EFT

  • Havale/EFT Ödemelerinde %10 İndirim Fırsatı

Referanslar