Başlangıç- Bitiş Tarihi:
04 Haziran 2024 - 11 Temmuz 2024
Kurs Süresi:
5 Hafta / 10 Ders
Hasta Odaklı Klinik Yönetimi eğitimi, Nazan Durmuş (Medicana Sağlık Grubu/CMO) ve Beril Karagenç (Altunizade Dental Klinik/Kurucu ve Doktor Diş Hekimi) tarafından 25 yıl+ iş tecrübeleri ile 360 derece kurgulandı. Bu eğitim, klinik yönetiminde hasta memnuniyeti, başarı, büyüme, kâr ve sürdürülebilirlik hedefleyen tüm klinik sahipleri, yöneticileri ve çalışanlarına yönelik niş ve benzeri olmayan bir bilgi ve deneyim birikimi sunmayı amaçlar.
Sağlık hizmetlerinin ticarileşmesi ve kliniklerin işletme odaklı bir yapıya dönüşmesi, sağlık sektöründe dengeyi korumak için önemli bir meydan okumadır. Ancak bu değişimlere rağmen hastanın ve hipokrat yemininin öncelikli olduğu sağlık hizmetlerinde denge sağlanabilir. Bu noktada, Hasta Odaklı Klinik Yönetimi eğitimi, sağlık sektöründe liderlik hedefleyenler için kritik bir rol oynar. Bu kurs, hastaların memnuniyetini ve etik değerleri göz önünde bulundurarak, kliniklerin gelir potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için stratejiler sunar.
Kurs boyunca katılımcılar, etkin ve etkili bir klinik yönetimini uçtan uca öğrenme fırsatı bulacaklar. Klinik yönetiminde hizmet kalitesini ve çeşitliliğini artırma, doğru fiyatlandırma, bütünleşik pazarlama, mükemmel hasta deneyimi yaratma, finansal yönetim, personel yönetimi, stratejik ortaklıklar kurma, dijital sağlık hizmetleri sunma ve randevu planlamasını optimize etme gibi modern araçlarla işletme verimliliğini artırmanın yöntemleri gibi başlıklar bu kursun çatısını oluşturuyor.
Bu eğitim ile:
Klinik Yöneticileri
Klinik operasyonlarını ve hizmet sunumunu etkin bir şekilde yönetme, geliştirme ve hasta memnuniyetini artırma stratejileri öğrenecek, finansal açıdan etkin ve efektif yönetim şekilleri göreceksiniz.
Klinik Sahipleri
Kliniklerinin rekabet avantajını artıracak yenilikçi hizmetler sunma, pazarlama stratejileri geliştirme ve finansal performansı iyileştirme becerileri edinecekler.
Klinik Yöneticisi Olmayı Hedefleyen Sağlık Sektörü Yöneticileri
Klinik yönetimi ve operasyonel verimliliği artırma konusunda gerekli bilgi ve becerileri edinerek yönetici pozisyonları için gerekli temeli oluşturacaklar.
Klinik Yönetimi Hakkında Bilgi Sahibi Olmak İsteyen Sağlık Hizmeti Profesyonelleri
Klinik işleyişi, hasta odaklı hizmet anlayışı ve klinik finans yönetimi gibi konularda ileri düzey bilgi ve beceriler kazanarak kariyerlerinde yeni fırsatlar yaratabilecekler.
Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.
Ders 1
– Detaylı hasta kayıtları oluşturmak
– 5 duyuya hitap eden güçlü ilk izlenim
– Anketler ve geri bildirimler
– Hasta iletişim stratejileri
– Hasta eğitimi
– Hizmetlerin sürekli iyileştirilmesi
– Hasta odaklı tasarım ve dekorasyon
– Uygulama önerileri
Ders 2
– Yenilikçi tedavi yöntemleri
– Sub-spesiyalite odaklanması
– Kapsamlı sağlık paketleri
– Teknoloji kullanımı
– Uygulama önerileri
Ders 3
– Hasta iknası
– Çapraz satış fırsatları
– Finansal esneklik
– Pazarlama ve kampanya yönetimi
– Uygulama önerileri
Ders 4
– Dijital dünyada etkili kimlik oluşturma
– Sosyal medya ve dijital pazarlama
– Yerel pazarlama stratejileri
– İtibar yönetimi ve hasta yorumları
– Yenilikçi hizmetler ve teknolojiler
– Etkin bilgi yönetimi
– Uygulama önerileri
Ders 5
– Kliniğinizin kimliği ve kişilik özellikleri
– Çok kanallı pazarlama
– Hedef kitleye özel iletişim
– Etkili içerik pazarlaması
– Sosyal medya etkinliği
– Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM)
– Sürekli değerlendirme ve iyileştirme
– Uygulama önerileri
Ders 6
– Dijital randevu sistemleri
– Elektronik hasta kayıtları (EHR)
– Gelişmiş görüntüleme teknolojileri
– Klinik yönetim ve tedavi bazlı yazılımlar
– Tele-tıp
– Sosyal medya ve pazarlama otomasyonu
– Yapay zeka (AI) ve makine öğrenimi
– Uygulama önerileri
Ders 7
– Hasta deneyimini önceliklendirmek ve iyileştirmek
– Şeffaf bilgilendirme ve iletişim
– Kişiselleştirilmiş hizmet sunumu
– Ekip çalışmasında hasta odaklı hizmet
– Teknolojiyi etkin kullanmak
– Kalite yönetimi
– Etik ve hasta güvenliği
– Uygulama önerileri
Ders 8
– Yerel sağlık kuruluşlarıyla ortaklıklar
– Sigorta şirketleriyle işbirlikleri
– Eğitim kurumlarıyla işbirlikleri
– Teknoloji sağlayıcılarıyla ortaklıklar
– Diğer muadil kliniklerle işbirlikleri
– Topluluk ve sosyal sorumluluk projeleri
– Uygulama ve yönetim ipuçları
Ders 9
– Maliyet yönetimi
– Stok yönetimi
– Gelir yönetimi
– Bütçe planlaması
– Nakit akışı yönetimi
– Finansal raporlama ve analiz
– Yatırım yönetimi
– Finansman ve kredi yönetimi
– Marka teşvik programlarından faydalanmak
– Uygulama önerileri
Ders 10
– Sürekli eğitim ve öğrenme
– Mentörlük ve koçluk
– İş tatmini, motivasyon ve çalışan bağlılığı
– Sağlıklı iş ortamı
– Esnek çalışma düzenlemeleri
– Kapsayıcı ve çeşitliliğe saygılı kültür
– Kariyer gelişim fırsatları
– Uygulama önerileri
Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.
En İyi Eğitmenler
7/24 Destek
Canlı ve Online Dersler
Network Edinme
Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.
Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.
Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.
Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.
Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.
Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.
Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Paycell
Paynet
Havale / EFT
Referanslar