Kurs Süresi:
5 Hafta / 10 Ders
Günümüz iş dünyasında, şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmak ve rekabet avantajı elde etmek için süreçlerin otomatikleştirilmesi büyük önem taşımaktadır. Robotik Süreç Otomasyonu (RPA), bu noktada devreye girerek iş gücü verimliliğini artırır ve hataları minimize eder.
Türk Hava Yolları Kıdemli Veri Bilimcisi Mehmet Canbulat’ın liderliğinde gerçekleştirilecek olan UiPath ile Robotik Süreç Otomasyon Eğitimi, katılımcılara RPA süreçlerini tasarlama, yönetme ve uygulama konularında derinlemesine bir bilgi sunmayı amaçlamaktadır.Bu eğitimde katılımcılar, UiPath Studio kullanarak Attended ve Unattended otomasyonları oluşturmayı öğrenecek; temel programlama konularından veri işlemlerine kadar pek çok alanda yetkinlik kazanacak. Katılımcılar ayrıca, Excel, Word, PDF, e-posta gibi uygulamalar üzerinden otomasyonlar geliştirecek ve UI otomasyonu ile veri manipülasyonunu nasıl gerçekleştireceklerini öğreneceklerdir.
Eğitim, günlük hayattaki iş süreçlerini iyileştirecek becerileri geliştirmek amacıyla, örnek projeler ve uygulamalı derslerle desteklenmektedir. Eğitim sonunda katılımcılar, UiPath Orchestrator kullanarak otomasyonları merkezi bir şekilde yönetmeyi, robotları dağıtmayı ve iş akışlarını optimize etmeyi öğrenecekler.
Kariyerinizde bir adım öne geçmek ve RPA teknolojisinin sunduğu fırsatları keşfetmek istiyorsanız, UiPath ile Robotik Süreç Otomasyon Eğitimine hemen kayıt olun!
Bu eğitim ile:
Süreç Yöneticileri
Süreçlerinizi dijitalleştirerek operasyonel verimliliği artırabilecek, daha hızlı ve hatasız bir şekilde yönetebileceksiniz.
Yazılım Geliştiricileri ve Teknik Ekip Üyeleri
UiPath ve RPA araçlarını kullanarak organizasyonunuz için özelleştirilmiş otomasyon çözümleri geliştirebilecek ve teknik becerilerinizi bir üst seviyeye taşıyabileceksiniz.
İş Analistleri ve Proje Yöneticileri
İş süreçlerini analiz ederek doğru otomasyon stratejileri oluşturabilecek ve bu süreçlerin uygulanmasında etkili bir rol oynayabileceksiniz.
Kariyerine Robotik Süreç Otomasyonu Alanında Yön Vermek İsteyen Profesyoneller
RPA araçları ve UiPath platformu konusunda uzmanlık kazanarak iş dünyasında güçlü bir kariyer başlangıcı yapabileceksiniz.
Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.
Ders 1
– Installing the Chrome Extension
– Installing Firefox and Edge Extensions
– Activities Panel
– Project Panel
– Snippets Panel
– Properties Panel
– Expression Editor
– Outline Panel
– Variables Panel
– Variables Scopes
– Arguments Panel
– Imports Panel
– Output Panel
– Panel Mechanics
– Running Files in Debug and Run Mode
– Copy and Pasting Tips
– Designer Panel
– Follow Along
Ders 2
– Creating a New Project
– Input Dialog
– Opening Google in the Edge Browser
– Use Application/Browser’ Activity Properties
– Searching Google
– Type Into Activity Properties
– Keyboard Shortcut
– Get Text
– Fix Conversion Error In Get Text
– Scraping the Weather
– Get Text Properties
– Flowcharts or Condition
– Using Flow Decision
– Convert String to Integer
– Using Boolean Conditions
– Check If Too Hot
– Concatenating Strings
– Using the Workflow Analyzer
Ders 3
– Creating a New Project
– Adding Project Resources
– Creating New Workflows
– Reading in Customer Data
– Signing Up
– Opening the Web Application
– For Each Row in DataTable
– Demonstrating If Activity
– Ensuring Best Practice
– Type Into
– Click Add
– Type Last Name
– Clicking Radio Buttons
– Descriptors Overview
– Type Into Other Fields
– Select Item
– How To Speed Up the Bot
– Running the Bot Fast
– Running the Bot Slowly
– Read Range
– Use Desktop Application
– While Activity
– Getting a Data Item From a Data Table
– Typing Into Desktop App
– Type Last Name
– If Condition
– Type Into the Remaining Text Fields
– Select Item
– Click ‘Save’ Button
– Running Parallel
– Debugging a Bug
– Analyze Project
Ders 4
– Sequence vs Flowchart
– Adding Excel File to Project
– Read Range With Excel Activities
– Output DataTable
– Disabling Activities
– Maximising the Browser
– Zoom to 100%
– Refresh Browser
– Clicking Start
– For Each Row and Log Message
– Renaming Activities For Best Practice
– Using UI Explorer
– Changing the Anchor
– Testing Recommended Input Mode
– Click Submit in the Background
Ders 5
– Testing
– How to Handle Selectors That Don’t Work
– Fallback Type Into
– Try Catch
– Try Type Sector
– Type Automation Tool and Test
– Type Date and Test
– Type Annual Saving and Test
– Type Address and Test
– Clicking ReCAPTCHA Box
– Disable Click Activity If Already Clicked
– Speed Optimisations and Final Run
– Speed of Selectors and Fallback
– Project Analyzer
Ders 6
– Creating a New Project
– For Each File in Folder
– Log File Being Processed
– Installing Adobe Acrobat DC PDF Reader
– Opening and Closing PDF Invoices
– Zoom PDF
– Change Adobe Version
– Change Adobe Security Settings
– Change Adobe Accessibility Settings
– Understanding UI Frameworks
– Get Text
– Using Strict Selectors With Wildcards
– Understanding How Descriptors Work in Detail
– Scrape Date
– Custom Date and Time Format Strings
– Scraping Methods and Preview Extraction
– Scrape Company Name
– Adding Anchors to Strict Selectors
– Scrape Total
– Exception Handling
– Deciding How to Add Data Into Output Sheet
– Build Data Table
– Add Data Row
– Append Range
– Clear Data Table
– Output Failed Items
– Output Exception Message
– Move Successful Invoices
– Move Failed Invoices
– Analyze Project
Ders 7
– Creating a New Project
– Add Receipts to Project Folder
– For Each File in Folder
– Try Catch
– The Two OCR Scraping Methods
– Why and How to Use OCR?
– Use Application and Zoom
– Get OCR Text
– Types of OCR Engines
– Read PDF Text with OCR
– Optimizing OCR Accuracy
– Regular Expressions (RegEx)
– Assign List Item to Variable
– Get Date Using RegEx
– Convert US Date String to DateTime
– Convert Non-US Date String to DateTime
– Extract Sale Amount to Double Variable
– Summing Sales Amounts
– Generating Custom Output Log Reports
– Output Unique File Names
– Project Analyzer
– Final Run
Ders 8
– Creating a New Project
– Install Mail Package
– Connect to Your Gmail Account
– For Each Email
– Send dummy emails
– Loop Through Dummy Emails
– Mark Emails as Read or Unread
– Mark Emails as Read
– Renaming Activities
– How to Retrieve the Email Date, Sender and Body
– Save Mails
– Save Emails with Condition
– Forward Emails
– Delete Email
– Move Email
– Create List
– Append Item To List
– Append More Items to List
– Convert List to String
– Send Email
– Create Text File Email Template
– Generating Email body
– Debugging Email Sending
– Project Analyzer
Ders 9
– Katılımcıların belirleyeceği proje gerçekleştirilecek
Ders 10
– Katılımcıların belirleyeceği proje gerçekleştirilecek
Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.
En İyi Eğitmenler
7/24 Destek
Canlı ve Online Dersler
Network Edinme
Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.
Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.
Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.
Teedo, dünyanın en prestijli finans ve muhasebe kuruluşlarından biri olan ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) tarafından Silver Learning Partner (Gümüş Seviye Öğrenme Ortağı) olarak akredite edilmiştir.
Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.
Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.
Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Paycell
Lidio
Havale / EFT
Referanslar