rectangle-33

Gökhan Uğurlu Etkin Yöneticilik ve Liderlik Eğitimi

Başlangıç- Bitiş Tarihi:

25 Mart 2025 - 29 Nisan 2025

Kurs Süresi:

5 Hafta / 10 Ders

Gökhan Uğurlu

Former Vice President / Samsung

samsung-400x150
Share
rectangle-33

Başarılı bir yönetici olmanın püf noktalarından, iyi bir lider olmak için dikkat etmeniz gereken önemli hususlara, zaman yönetimi stratejilerinden, yöneticilik mesleğini zevk alarak ve yönetilebilir bir stresle nasıl yürütebileceğinize kadar birçok konuda derinlemesine bilgi sağlar. Ayrıca, size bağlı yöneticilerin profil analizini yaparak onlara istediğiniz kararları aldırma ve olumlu bir algı yaratma yöntemleri üzerinde durur. İletişim becerilerinizi, hem yazılı hem de yüz yüze iletişimde, daha etkili ve doğru bir şekilde ifade edebilmeniz için gerekli ipuçları ile donatır. Bu eğitim, yöneticilik becerilerinizi geliştirerek, iş yerinde liderlik ve yönetim rollerinizde başarıya ulaşmanız için tasarlanmıştır.

Etkin Yöneticilik ve Liderlik, çalışan deneyim yönetimi, kendini ve yöneticileri anlama, departman yönetimi, etkili iletişim becerileri gibi konuları kapsayacak şekilde tasarlanmıştır. Katılımcılar, Gökhan Uğurlu’nun BSH ve Samsung Türkiye’deki tecrübelerinden örneklerle zenginleştirilmiş dersler sayesinde, yöneticilik ve liderlik becerilerini geliştirecek, çalışan deneyim yönetimi, çatışma ve değişim yönetimi, etkili iletişim ve sunum teknikleri gibi alanlarda derinlemesine bilgi sahibi olacaklar.

Bu eğitim ile:

  • Çalışanlarınızı sınıflandırabilecek ve profillerine göre nasıl etkin davranılabileceğini öğreneceksiniz.
  • Başarılı bir yönetici olabilmek için gerekli olan püf noktaları öğreneceksiniz.
  • İyi bir lider olabilmek için dikkat edilmesi gereken en önemli hususları öğreneceksiniz.
  • Zamanınızı stratejik olarak en doğru şekilde kullanmayı öğreneceksiniz.
  • Yöneticilik mesleğini zevk alarak ve yönetilebilir bir stresle nasıl yapabileceğinizi öğrenebileceksiniz.
  • Kendinize bağlı yöneticinizin profil analizini yaparak istediğiniz kararları nasıl daha rahat aldırabileceğini ve nasıl daha iyi bir algı oluşturabileceğini öğreneceksiniz.
  • Kendinizi daha etkili ve doğru ifade edebilmek için hem yazılı hem de yüz yüze iletişim konusunda önemli ipuçlarını öğreneceksiniz.

Bu kurs kimler için

Bu kurs, işletme sahipleri, gelişmekte olan orta kademe yöneticiler, deneyimsiz yöneticiler ve proje yöneticileri için idealdir. İş dünyasının hızla değişen dinamiklerine ayak uydurmak, rekabet avantajını sürdürmek ve başarıyı sürdürmek için bu kurs, katılımcılara kritik beceri ve bilgi setlerini kazandırır.

İşletme Sahipleri

Doğru liderlik ve yöneticilik yapmayı öğrenip, kaliteli ve kalmasını istediği çalışanları nasıl elinde tutabileceğini öğrenecekler. Bununla birlikte işlerini daha verimli hale getirme, maliyetleri azaltma ve gelirlerini artırma yöntemleri öğrenecekler.

Gelişmekte Olan Orta Kademe Yöneticiler

Uzun süredir aynı görevi yapan ve artık direktör seviyesine terfi etmek isteyen orta kademe yöneticilerin bunu elde edebilmek için nelere dikkat etmesi gerektiğini ve kimlerde nasıl bir izlenim yaratması gerektiğini öğrenecekler.

Deneyimsiz Yöneticiler

Bu eğitim, temel yönetim prensiplerini anlamalarına ve iş dünyasındaki ilk adımlarını daha güvenli şekilde atmalarına yardımcı olacak. Böylece yeni yöneticiler, doğru ve etkin yöneticilik yapmayı, temel seviyede liderlik özellikleri sergilemeyi ve çalışanlarının güvenini ve saygısını kazanmayı öğrenecekler.

Proje Yöneticileri

Sorumluluğu yüksek olan ama yetkisi ve gücü düşük olan proje yöneticileri diğer departmanlarla ilişkilerini koruyup etki etmeyi ve departmanlarda söz sahibi olmayı öğrenecek.

Kurs kimler için uygun değil?

Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.

Gökhan Uğurlu

Former Vice President / Samsung
samsung-400x150
  • 1968 yılında İstanbul'da doğan Gökhan Uğurlu, İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği ve İÜ İşletme Yüksek Lisans mezunudur.
  • Kariyerine 1994 yılında Bosch Siemens Ev Aletleri (BSH) şirketinde Türkiye Müşteri Hizmetleri Müdürü olarak başlamış ve 2014 yılına kadar Ortadoğu ve Orta Asya ülkeleri de dahil olmak üzere Müşteri Hizmetleri Direktörü olarak görevine devam etmiştir.
  • BSH'daki 20 yıllık kariyerinden sonra, Eğitmenimiz Samsung Türkiye şirketine transfer olmuş olup 2020 yılının sonuna kadar da Müşteri Deneyiminden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak devam etmiştir.
  • Eğitmenimiz, bu süre zarfında 50'den fazla büyük projeyi hayata geçirmiş olup bilhassa dijitalleşme konusunda Dünya genelinde kullanılan ödüllü bir CRM-Yazılımı ve yine ödüllü bir "Zero Training" uygulamasını geliştirmiştir.
  • 2002-2004 yılları arasında Müşteri Hizmetleri dışında görev almak suretiyle satış da dahil olmak üzere tüm şirketin yeniden süreç odaklı yapılandırılması ve performans odaklı yönetim sistemin oluşturulması projesini hayata geçirmiş ve bununla da uluslararası arenada bir çok ödüle layık görülmüştür.
  • Eğitmenimiz, 2021 Ocak ayından itibaren elde ettiği bu deneyimlerini başta Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi olmak üzere birçok dalda Danışmanlık ve Eğitim alanında şirketlerin hizmetlerine sunmaya karar vermiştir.

Müfredat

Ders 1

-Şirketlerin genel yapısı ve tipleri nelerdir?
-Etkin Yöneticilik ne demek?
-Temel Yöneticilik Özellikleri nelerdir ve çalıştığınız şirket açısından anlamı nedir?

-Temel Liderlik Özellikleri nelerdir ve çalıştığınız şirket açısından anlamı nedir?
-Yöneticilik ile Liderlik arasındaki fark nedir?
-Yöneticilik ve Liderlik becerileri birbirlerini nasıl tamamlar veya nasıl zayıflatır?

-“Çalışan Deneyim Yönetimin” tanımı nedir ve günümüzde neden önemlidir?
-Çalışan Deneyimini etkileyen ve oluşturan faktörler ve bileşenler nelerdir?
-Bu faktörlerin hangilerini yönetici doğrudan ve hangilerini dolaylı olarak etkileyebilir ve nasıl?
-X, Y ve Z kuşaklarının öncelikleri ve beklentileri nelerdir?
-Çalışan profili bazında farklı hareket etmenin önemi

-Kendimi nasıl tanıyabilirim?
-Kendini tanımak neden önemlidir?
-Stresle başa çıkma sanatı
-Problemleri etkin ve kendini yıpratmadan nasıl yönetebileceğini öğrenmek

-Yöneticinin profil analizi
-Yöneticini yönetmek ne demek?
-İstediğin kararları nasıl aldırabilirsin
-İstediğin izlenimi nasıl yaratabilirsin?

-Ekibinizi oluşturmak : Çalışacağınız elemanları neye göre, nasıl; seçmek ya da seçememek
-Delegasyon ne zaman ve ne seviyede yapılmalıdır?
-Elemanları motive etme araçları ve davranışları nelerdir?
-Ünvana saygı ile kişiye saygı arasındaki fark nedir
-Kişiye olan saygı/güven nasıl kazanılır ve nasıl yok edilir?

-Toplantı Yönetimi
-Değişim Yönetimi
-Proje Yönetimi

-Yazdığınız mailler ne zaman dikkate alınır ve ne zaman alınmaz?
-Mail ile nasıl istediğiniz etkiyi yaratabilirsiniz?
-Yaptığınız sunum ile istediğiniz kararı nasıl aldırabilirsiniz?
-Hangi durumda hangi iletişim aracını kullanmalıyız?

-Satranç oynamanın önemi
-Doğru büyük resmi görebilmek
-Gerçek motivasyonları ve nedenleri görebilmek ve anlamak
-Proaktif yöneticilik yapmak
-Stratejik Zaman Yönetiminin
-Çatışma Yönetiminin genel tanımı ve anlamı nedir?
-Potansiyel çatışma alanları ve çatışma olasılıkları nasıl tespit edilebilir?
-Potansiyel çatışma konuları için nasıl hazırlık yapılmalıdır?

İkna kabiliyetini etkileyen en önemli faktörler nelerdir?
Temel Yüz ve vücut okuma teknikleri bu konuda nasıl yardımcı olur?
EGO ve Önyargı iletişimi neden olumsuz etkiler?
“Kendini Doğru İfade Edebilme Sanatı” nedir?

Nasıl eğitim veriyoruz?

Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.

icon_1

En iyi eğitmenler

  • Güçlü şirketlerin güçlü yöneticileri
  • Sektörde bilinen saygın isimler
icon_2

7/24 Destek

  • Teedo ekibi her an yanınızda
  • Çözüm odaklı yaklaşım
icon_3

Canlı ve Online Dersler

  • Tamamen canlı dersler
  • Kaçırdığınız derslerin kayıtlarına erişim
icon_4

Network edinme

  • Kapalı WhatsApp grupları
  • Eğitmenden geri bildirim
  • Diğer katılımcılarla network
Teedo
Sertifikası

Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.

Akreditasyonlar
cpd-280x220
The CPD Certification

Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.

iiba-logo
IIBA

Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.

hrci-logo
HRCI

Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.

pmi-logo1
PMI

Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.

Nasıl Ödeme Yapabilirsiniz?

Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Paycell

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Lidio

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Havale / EFT

  • Havale/EFT Ödemelerinde %10 İndirim Fırsatı

Referanslar