rectangle-33

Kaan Olcayto Fiyatlandırma Stratejileri Eğitimi

Başlangıç- Bitiş Tarihi:

23 Aralık 2024 - 27 Ocak 2025

Kurs Süresi:

5 Hafta / 10 Ders

Kaan Olcayto

Kıdemli Fiyatlandırma ve Kampanya Departman Müdürü / MediaMarkt

mediamarkt-800x300
Share
rectangle-33

MediaMarkt Türkiye, İsveç ve İspanya’da fiyatlandırma stratejilerinde önemli başarılar elde eden Kaan Olcayto’nun liderliğinde gerçekleşecek Fiyatlandırma Stratejisi Eğitimi, müşteri memnuniyetini ve karlılığı aynı anda maksimize etmeye yönelik yenilikçi yaklaşımlar sunuyor.

Eğitimde, katılımcılar fiyatlandırma alanında global deneyimlerden ilham alarak, şirketlerine değer katacak uygulamaları öğrenme fırsatı yakalayacak. Bu eğitim, zorlu ekonomik koşullarda ve enflasyonist ortamlarda bile etkili ve efektif fiyatlandırma stratejileri geliştirme konusunda katılımcılara yol gösterirken, rekabet odaklı gelir yönetimi sistemleri kurma ve bu stratejilerin mikro düzeyden makro şirket performansına etkilerini anlama becerileri kazandırmayı hedefliyor.

Rekabetçi bir ortamda ürün veya hizmetlerinizi doğru fiyatlandırarak zarar etmek istemiyorsanız bu eğitim tam size göre! Firmanızın gelir-gider dengesini koruyarak etkili kampanya stratejileri geliştirme yöntemlerini öğrenin ve piyasada fark yaratın.

Bu eğitim ile:

  • En güncel fiyatlandırma yöntemlerini öğreneceksiniz.
  • Müşterilerin fiyat algısını anlayacaksınız.
  • Fiyatları belirlemek ve bu fiyatların etkinliğini ölçmek için kullanılan analitik ve nicel metotların önemini kavrayacaksınız.
  • Optimum fiyatlandırmayı belirlemek amacıyla davranışsal ekonomiyi uygulayarak, fiyatlandırma stratejilerindeki etkinliği artırmanın yollarını öğreneceksiniz.
  • Rekabetçi fiyatlandırma konusundaki güncel yaklaşımlara odaklanarak, fiyatlandırma dinamiklerini daha iyi kavrayacaksınız.
  • Kârı maksimize etmek, pazar payını artırmak ve müşteri değeri yaratmak için fiyatlandırmayı bir ölçüt olarak kullanmanın önemini anlayacaksınız.
  • Farklı fiyatlandırma stratejilerini değerlendirerek, her bir stratejinin avantajlarını ve etkilerini öğreneceksiniz.
  • Hangi durumda hangi fiyatlandırma stratejisinin en uygun olduğunu belirleyerek, piyasada nasıl daha etkili olabileceğinizi kavrayacaksınız.

Bu kurs kimler için?

Küçük ve Orta Ölçekli İşletme Sahipleri ve Yöneticileri

İşletme sahipleri rekabetçi pazarda ayakta kalmak ve karlılıklarını artırmak için etkin fiyatlandırma stratejilerine ihtiyaç duyar. Bu Eğitim,  işletmelerin pazar koşullarına hızla uyum sağlamalarına ve gelirlerini optimize etmelerine yardımcı olacaktır.

Finans ve Bütçe Yöneticileri

Finans ve bütçe yöneticileri, gelir tahminlerindeki tutarsızlıklar, kar ve zarar analizlerindeki eksiklikler ve makroekonomik değişikliklere hazırlıksız olma gibi sorunlar yaşayabilirler. Bu kurs ile kar & zarar tablosunda fiyatlandırmanın önemini öğrenecekler. Ayrıca, bütçe ve tahmin süreçlerini iyileştirerek doğru gelir tahminleri yapmayı ve makroekonomik değişimlerin fiyatlandırmaya nasıl etki ettiğini anlayacaklar.

Pazarlama ve Satış Profesyonelleri

Ürünlerin veya hizmetlerin pazarda doğru konumlandırılamaması, kampanya ve promosyonların ROI’sinin düşük olması gibi sorunlarla karşılaşan pazarlama ve satış departmanı uzmanları, fiyat konumlandırma, kampanya fiyatlandırma yöntemleri ve iş planında fiyatlandırma stratejileri ile ürün/hizmetlerin pazarda daha etkili konumlandırılmasını sağlayabilecekler.

Ürün Yöneticileri ve Strateji Geliştiriciler

Fiyatlandırma stratejileri eğitimi, Ürün Yöneticileri ve Strateji Geliştiricilerin ürünlerini piyasa koşullarına ve hedef müşteri beklentilerine uygun şekilde fiyatlandırmalarına yardımcı olacak, böylece ürünlerin piyasada başarılı olmasını sağlayacak stratejiler geliştirebilecekler.

Kurs kimler için uygun değil?

Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.

Kaan Olcayto

Kıdemli Fiyatlandırma ve Kampanya Departman Müdürü / MediaMarkt
mediamarkt-800x300
  • 2008 Yılında Koç Üniversitesi'nde Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun olmuştur.
  • 2008 – 2013 Yılları arasında Schneider Elektrik şirketinde Ürün Müdürü görevi ile profesyonel kariyerine başlamıştır.
  • 2013 - 2015 Yılları arasında Siemens'te Ürün Müdürü olarak görev yaptı.
  • 2015 ile 2017 yılları arasında Valeo Otomativ Türkiye-MEA'de Ürün Müdürü olarak çalıştı.
  • 2017 yılında Peugeot Otomativ'de Ürün Müdürlüğüne geçiş yaptı.
  • 2018'den 2020'ye kadar Groupe PSA'da Ürün Müdürü olarak görev aldı.
  • 2020 yılından itibaren MediaMarkt Türkiye'de Fiyatlandırma ve Kampanya Yönetimi Kıdemli Departman Müdürü olarak görev yapmaya başladı. Bu süreçte, Türkiye MediaMarkt için fiyatlandırma stratejisinin oluşturulmasına ve dinamik fiyatlandırma yapısına geçişe öncülük etti.
  • İsveç MediaMarkt için bütün fiyatlandırma kurgusunun yeniden oluşturulmasını yönetti ve satış aşamasında olan firmanın hedef karlılığa ulaşmasını sağladı.
  • İspanya MediaMarkt için fiyatlandırma departmanını sıfırdan kurarak bütün stratejiyi ülke gerçeklerine uygun hale getirdi ve ihtiyaçlar doğrultusunda kurguladı.
  • Türkiye, İsveç ve İspanya Media Markt şubeleri için indirim kurgularını oluşturdu ve takibini sağlayarak üç ülkede de karlılığı 1 puanın üstünde artırmayı başardı.
  • Türkiye MediaMarkt'ta rekabetçi fiyatlandırma yapısının kurulmasının ardından, son iki senede organize elektronik perakende pazarında pazar payını %50 artırmayı başardı.

Müfredat

Ders 1

– Fiyatlama stratejisinin temel kavramları ve işlevleri.
– Fiyatlama stratejisinin işletme stratejisiyle nasıl ilişkilendirildiği.
– Fiyatlama stratejisinin önemi ve etkileri.
– Farklı sektörlerde ve işletme tiplerinde kullanılan fiyatlama stratejileri örnekleri.

– Cost + fiyatlama
– Üstten fiyatlandırma
– Nüfuz fiyatlandırma
– İsteğe bağlı ürün fiyatlandırması
– Paket fiyatlandırma
– Dinamik fiyatlandırma

– Savaşan marka stratejisi
– Sandviç stratejisi
– Fiyat ayarlama stratejisi
– Sektörel fiyat stratejisi
– Fiyatın psikolojik boyutu

– Neden kampanya yapılmalı
– Kampanya zamanlaması
– Kampanya planlaması
– Kampanya yönetimi

 

– Uygulama ve operasyonel yönetim
– Değerlendirme ve optimizasyon
– Case study’ler

 

– Enflasyon nedir?
– Enflasyonun etkileri
– Enflasyon ile mücadele
– Enflasyon ve fiyatlandırma

– Fiyat endeksi nedir?
– Fiyat endeksinin stratejik önemi
– Fiyat endeksi kullanım alanları

– Gruplama ve fiyatlama
– İndirimler
– Case study anketi

 

– Temel maliyet hesaplaması
– İleri düzey maliyet hesaplaması teknikleri
– Maliyet yönetimi örnekleri

– Nasıl upsell yapabiliriz?
– Premium segment fiyatlama ile pazar rekabeti çelişkisi nasıl çözümlenir?

Nasıl eğitim veriyoruz?

Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.

icon_1

En İyi Eğitmenler

  • Güçlü şirketlerin güçlü yöneticileri
  • Sektörde bilinen saygın isimler
icon_2

7/24 Destek

  • Teedo ekibi her an yanınızda
  • Çözüm odaklı yaklaşım
icon_3

Canlı ve Online Dersler

  • Tamamen canlı dersler
  • Kapalı WhatsApp grupları
icon_4

Network Edinme

  • Kapalı WhatsApp grupları
  • Eğitmenden geri bildirim
  • Diğer katılımcılarla network
Teedo
Sertifikası

Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.

Akreditasyonlar
cpd-280x220
The CPD Certification

Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.

iiba-logo
IIBA

Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.

hrci-logo
HRCI

Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.

pmi-logo1
PMI

Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.

Nasıl Ödeme Yapabilirsiniz?

Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.

Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Paycell

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Lidio

  • Kredi Kartı ile Güvenli Ödeme İmkanı
  • Vade Farksız 3 Taksit Fırsatı

Havale / EFT

  • Havale/EFT Ödemelerinde %10 İndirim Fırsatı

Referanslar