Başlangıç- Bitiş Tarihi:
23 Aralık 2024 - 27 Ocak 2025
Kurs Süresi:
5 Hafta / 10 Ders
MediaMarkt Türkiye, İsveç ve İspanya’da fiyatlandırma stratejilerinde önemli başarılar elde eden Kaan Olcayto’nun liderliğinde gerçekleşecek Fiyatlandırma Stratejisi Eğitimi, müşteri memnuniyetini ve karlılığı aynı anda maksimize etmeye yönelik yenilikçi yaklaşımlar sunuyor.
Eğitimde, katılımcılar fiyatlandırma alanında global deneyimlerden ilham alarak, şirketlerine değer katacak uygulamaları öğrenme fırsatı yakalayacak. Bu eğitim, zorlu ekonomik koşullarda ve enflasyonist ortamlarda bile etkili ve efektif fiyatlandırma stratejileri geliştirme konusunda katılımcılara yol gösterirken, rekabet odaklı gelir yönetimi sistemleri kurma ve bu stratejilerin mikro düzeyden makro şirket performansına etkilerini anlama becerileri kazandırmayı hedefliyor.
Rekabetçi bir ortamda ürün veya hizmetlerinizi doğru fiyatlandırarak zarar etmek istemiyorsanız bu eğitim tam size göre! Firmanızın gelir-gider dengesini koruyarak etkili kampanya stratejileri geliştirme yöntemlerini öğrenin ve piyasada fark yaratın.
Bu eğitim ile:
Küçük ve Orta Ölçekli İşletme Sahipleri ve Yöneticileri
İşletme sahipleri rekabetçi pazarda ayakta kalmak ve karlılıklarını artırmak için etkin fiyatlandırma stratejilerine ihtiyaç duyar. Bu Eğitim, işletmelerin pazar koşullarına hızla uyum sağlamalarına ve gelirlerini optimize etmelerine yardımcı olacaktır.
Finans ve Bütçe Yöneticileri
Finans ve bütçe yöneticileri, gelir tahminlerindeki tutarsızlıklar, kar ve zarar analizlerindeki eksiklikler ve makroekonomik değişikliklere hazırlıksız olma gibi sorunlar yaşayabilirler. Bu kurs ile kar & zarar tablosunda fiyatlandırmanın önemini öğrenecekler. Ayrıca, bütçe ve tahmin süreçlerini iyileştirerek doğru gelir tahminleri yapmayı ve makroekonomik değişimlerin fiyatlandırmaya nasıl etki ettiğini anlayacaklar.
Pazarlama ve Satış Profesyonelleri
Ürünlerin veya hizmetlerin pazarda doğru konumlandırılamaması, kampanya ve promosyonların ROI’sinin düşük olması gibi sorunlarla karşılaşan pazarlama ve satış departmanı uzmanları, fiyat konumlandırma, kampanya fiyatlandırma yöntemleri ve iş planında fiyatlandırma stratejileri ile ürün/hizmetlerin pazarda daha etkili konumlandırılmasını sağlayabilecekler.
Ürün Yöneticileri ve Strateji Geliştiriciler
Fiyatlandırma stratejileri eğitimi, Ürün Yöneticileri ve Strateji Geliştiricilerin ürünlerini piyasa koşullarına ve hedef müşteri beklentilerine uygun şekilde fiyatlandırmalarına yardımcı olacak, böylece ürünlerin piyasada başarılı olmasını sağlayacak stratejiler geliştirebilecekler.
Bu kurs üniversite öğrencileri için uygun değildir.
Ders 1
– Fiyatlama stratejisinin temel kavramları ve işlevleri.
– Fiyatlama stratejisinin işletme stratejisiyle nasıl ilişkilendirildiği.
– Fiyatlama stratejisinin önemi ve etkileri.
– Farklı sektörlerde ve işletme tiplerinde kullanılan fiyatlama stratejileri örnekleri.
Ders 2
– Cost + fiyatlama
– Üstten fiyatlandırma
– Nüfuz fiyatlandırma
– İsteğe bağlı ürün fiyatlandırması
– Paket fiyatlandırma
– Dinamik fiyatlandırma
Ders 3
– Savaşan marka stratejisi
– Sandviç stratejisi
– Fiyat ayarlama stratejisi
– Sektörel fiyat stratejisi
– Fiyatın psikolojik boyutu
Ders 4
– Neden kampanya yapılmalı
– Kampanya zamanlaması
– Kampanya planlaması
– Kampanya yönetimi
Ders 5
– Uygulama ve operasyonel yönetim
– Değerlendirme ve optimizasyon
– Case study’ler
Ders 6
– Enflasyon nedir?
– Enflasyonun etkileri
– Enflasyon ile mücadele
– Enflasyon ve fiyatlandırma
Ders 7
– Fiyat endeksi nedir?
– Fiyat endeksinin stratejik önemi
– Fiyat endeksi kullanım alanları
Ders 8
– Gruplama ve fiyatlama
– İndirimler
– Case study anketi
Ders 9
– Temel maliyet hesaplaması
– İleri düzey maliyet hesaplaması teknikleri
– Maliyet yönetimi örnekleri
Ders 10
– Nasıl upsell yapabiliriz?
– Premium segment fiyatlama ile pazar rekabeti çelişkisi nasıl çözümlenir?
Canlı ve online derslerde hem diğer katılımcılarla hem de eğitmenle network kurabileceksiniz. Google Classroom hesabınızda ödevlere erişecek, eğitmeninizden geri bildirimler alabilecek ve sorular sorabileceksiniz.
En İyi Eğitmenler
7/24 Destek
Canlı ve Online Dersler
Network Edinme
Kişiselleştirilmiş Teedo sertifikanızla almış olduğunuz eğitimi başarıyla tamamladığınızı ve spesifik bir konuda uzmanlaştığınızı herkese kolayca ispat edebilir ve doğrulatabilirsiniz.
Teedo, uluslararası alanda kabul gören bağımsız İngiliz Eğitim Akreditasyon Kurumu The CPD Certification Service üyesidir.
Teedo, Uluslararası İş Analizi Enstitüsü (IIBA) tarafından akredite edilmiş bir eğitim platformudur.
Teedo, HR Certification Institute® akreditasyonu için hazırlıklara başladı. Tahmini başlangıcı Nisan 2025.
Proje Yönetimi Enstitüsü (PMI) akreditasyonu için tüm girişimler yapıldı, ilgili kursun planlanması bekleniyor.
Ön başvuru formunu doldurun; Eğitim danışmanlarımız sizi Teedo’nun en güncel eğitim programları, en güncel kampanyaları ve avantajlı ödeme seçenekleri hakkında en kısa sürede bilgilendirsin! Alanında uzman, sektör profesyoneli eğitmenlerimiz ile kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacak eğitim fırsatlarını kaçırmayın.
Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Paycell
Lidio
Havale / EFT
Referanslar