2003-2004 Yılları arasında Mindshare'de Araştırma Yöneticisi olarak pazar araştırma çalışmaları yürüttü ve etkili iletişim stratejilerine katkıda bulundu.
2004-2006 Yılları arasında P&G'de Marka Müdürü Yardımcısı olarak markanın güçlü yönlerini ve benzersiz satış noktalarını vurgulayan hedefli reklam ve promosyon kampanyaları aracılığıyla marka görünürlüğünü ve farkındalığını artırmak için çalıştı.
2006-2007 Yılları arasında Uzman Marka Müdürü Yardımcısı olarak The Coca-Cola Company'de Trendleri belirlemek ve iş performansını artırmak amacıyla veriye dayalı kararlar almak için satış verilerini analiz etti. Coca-Cola Light için promosyon kampanya mekanizmasını ve iletişimini tasarladı ve uyguladı.
2007-2009 Yılları arasında Marka Yaratma Müdürü olarak CIF'te iş hedeflerine yönelik farklı formatlarda portföy yapısı tasarladı ve yeni giriş segmentinde 3 ayda pazar liderliğine ulaştı.
2009-2011 Yılları arasında Algida MAX'ta Marka Yaratma Müdürü olarak Max'ı 2 yılda en sevilen marka karakterinde 3. sıradan 1. sıraya taşıdı.
2011-2016 Yılları arasında Uzman Marka Geliştirme Müdürü olarak Lipton Türkiye'de NAMETUII'ye raporlu (Kuzey Afrika Orta Doğu Türkiye Unica İsrail İran) Dubai merkezli, 3 kişilik bir ekibi yönetti.
2016-2018 Yılları İş Birimi Başkanı olarak Türkiye'de 2 kişilik ekiple faaliyet gösteren Adidas'ın satış, aktivasyon ve iş stratejisine liderlik etti.
İş dünyasındaki pazarlama zorluklarına 2019-2022 Yılları arasında Küresel Pazarlama Müdürü olarak Hayat Kimya'nın 10'dan fazla ülke için geliştirilen ülke pazarlama stratejilerini, gelirini ve pazar payını artırdı. çözümler oluşturmayı öğreneceksiniz.
2022 yılında beri Uzman Satış Müdürü olarak Amazon'un trafik oluşturma kategorisine öncülük etmekte, satıcı ilişkilerini yönetmekte ve önemli çok uluslu ve yerel satıcılarla sözleşmeler müzakere etmektedir.